Med prvimi na svetu smo lahko preizkusili popolnoma električnega megana, ki veliko skupnega s klasičnim meganom niti nima. Je pa za meganom E-tech, kakor so ga uradno poimenovali pri Renaultu, zanimiva zgodba.
Javna skrivnost je, da je tik pred prihodom druge generacije nadvse priljubljenega twinga takratni Renaultov šef Carlos Ghosn v zadnjem hipu zahteval drugačno obliko, kar se je zelo kmalu izkazalo za napačno odločitev.
Megana so večkrat spreminjali
Lani je Renaultov šef postal Luca de Meo. Drugi dan nove službe so mu pokazali skoraj dokončanega električnega megana in zgodba se je ponovila. Sledile so spremembe. Kako se bodo izkazale, bo pokazal čas, a prvi vtisi so odlični.
Megane E-tech je popolnoma nov avto, kar nakazuje tako zunanjost, še bolj pa popolnoma nova notranjost. Prepričal nas je predvsem osrednji zaslon s sistemom openRlink, ki je od predhodnega sistema kar sedemkrat hitrejši.
Bistvo električnega avtomobila so seveda pogon in baterije. 160 kilovatov poskrbi za pospešek z mesta do 100 km/h v 7,4 sekunde, polne baterije s zmogljivostjo 60 kWh pa v idealnih razmerah zagotavljajo do 450 kilometrov dosega.
Po kratki testni vožnji se zdi, da je Renault nazaj.
Več o električnem meganu E-tech pa v videoprispevku iz oddaje Avtmobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje