Zafira tourer bo dopolnila Oplovo ponudbo na trgu, neposredna predhodnica pa je še vedno dovolj iskana, da ostaja v ponudbi. Foto: M. Kr.
Zafira tourer bo dopolnila Oplovo ponudbo na trgu, neposredna predhodnica pa je še vedno dovolj iskana, da ostaja v ponudbi. Foto: M. Kr.

Tiste, ki kdaj pa kdaj rabijo sedem sedežnih mest, lahko pritegne prav potniška kabina s tremi sedežnimi vrstami, ki jih je mogoče hitro spremeniti v tovorni prostor. Sedeža v drugi in tretji vrsti je namreč mogoče posamično zložiti v ravno dno in prtljažni prostor povečevati tja do 1.860 litrov prostornine. Kljub temu »miniavtobusnemu« ali »kombijevskemu« značaju pa zafira tourer ponuja tudi znatno mero prostorskega udobja in raven opreme, ki jo je mogoče najti pri najvišjih avtomobilskih razredih.

Kljub temu, da pri prodajnih načrtih ostajajo previdni in napovedujejo le prodajo približno 300 primerkov zafire tourer na slovenskem trgu, pa je lahko krog kupcev precej širok tudi zaradi dokaj pestre ponudbe motorjev. Pristašem dizelskih motorjev so namenjene tri različice 2,0-litrskega motorja CDTI z močmi 81 kW (110 KM), 96 kW (130 KM) in 121 kW (165 KM), bencinsko ponudbo pa začenja 1,8-litrski motor s 85 kW (115 KM) ali 102 kW (140 KM) moči, nadaljuje pa s turbino oplemeniten 1,4-litrski v različici z 88 kW (120 KM) ali 103 kW (140 KM).

Pri vseh pogonskih agregatih je mogoče izbrati tudi kombinacijo s sistemom start/stop za zaustavljanje motorja pri mirovanju vozila. Ravni opreme začenja paket essentia, ki ga stopnjujejo še prek treh ravni, na seznamu serijske in dodatne opreme pa je mogoče najti tudi številne napredne tehnološke igračke, kot so na primer aktivni tempomat, zaznavanje prometnih znakov, opozarjanje na trčenje in podobno.

Na uradnem ceniku se cenovna lestvica ponudbe začenja pri 21.130 evrih, vendar pa so že ob začetku prodaje napovedali akcijske cene, kar pomeni da se dejansko plezanje po cenovni lestvici začne že pri 19.050 evrih za različico z 1,8-litrskim bencinskim motorjem in vstopno ravnjo opreme.