Poleg tega, da voznik iz nje odlično vidi, kar pri nekaterih enoprostorcih kljub velikim steklenim površinam ni povsem samoumevno, je narejena kakovostno, v njej nič ne cvili, podvozje dobro prenaša tudi cestno realnost, sedem sedežev v treh vrstah omogoča uporabno prilagodljivost in poljubne kombinacije števila potnikov in prtljage. Prav nič odveč ni bil 2,0-litrski motor z močjo 121 kilovatov, motorno manj zahtevnim ponujajo tudi kaj skromnejšega.
Našteto pa je, po odzivih ekipe oddaje APM, skoraj zasenčil uporabni dodatek v podobi integriranega nosilca dvokoles, ki se sicer skriva v zadnjem odbijaču, voznik pa ga po potrebi lahko preprosto izvleče in nanj varno namesti par dvokoles.
Več podrobnosti o izkušnjah z uporabo omenjenega prtljažnika, drugih vtisih s preizkusa in preostalih novostih na slovenskem avtomobilskem trgu, pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje