T-roc je med drugim dobil napredne žaromete. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
T-roc je med drugim dobil napredne žaromete. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Pri Volkswagnu pravijo, da je postal “roc star” med kompaktnimi SUV-ji. V Avtomobilnosti ne bomo sodili, ali je res postal avtomobilska zvezda, vsekakor pa lahko potrdimo, da je t-roc danes zelo pomemben člen Volkswagnove ponudbe.

Štiri leta in več kot milijon prodanih vozil pozneje je napočil čas, da smo ga v Sloveniji pozdravili v prenovljeni izvedbi.

Nov svetlobni podpis

Najpomembnejše vidne novosti prinaša prednji del avtomobila. Poleg nove oblike maske in LED svetlobnega traku so novi tudi žarometi, ki so odslej serijsko v LED tehnologiji, opcijsko pa so lahko tudi matrični.
Pri Volkswagnu pravijo, da so upoštevali kritike lastnikov t-roca, zato so po prenovi materiali v kabini prijetnejši na oko in otip. Vrh armaturne plošče je bil pri t-rocu doslej iz trde plastike, zdaj pa je mehkejši. Izboljšani so tudi sedeži. Tisti z vrha ponudbe lahko ponudijo tudi masažno funkcijo.

Volkswagen t-roc bo po prenovi še naprej na voljo v različici z mehko zložljivo streho, športna različica t-roc R s štirikolesnim pogonom pa prinaša zmogljiv bencinski motor z 221 kilovati moči. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Volkswagen t-roc bo po prenovi še naprej na voljo v različici z mehko zložljivo streho, športna različica t-roc R s štirikolesnim pogonom pa prinaša zmogljiv bencinski motor z 221 kilovati moči. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Dobil je pamet golfa

Klimatsko napravo odslej upravljamo na dotik, pred voznikom je zdaj serijski digitalni zaslon, nov pa je tudi osrednji zaslon na dotik, ki je na voljo v različnih dimenzijah in z različnimi funkcionalnostmi.

Poleg matričnih žarometov je po našem mnenju najpomembnejša novost pametni prediktivni tempomat s samodejnim uravnavanjem hitrosti, ki smo ga že pohvalili pri testih nekaterih koncernskih modelov zadnje generacije. Še posebej dobro sodeluje s kapacitivnim volanom, ki prav tako predstavlja eno od novosti prenovljenega t-roca.

V kabini je po novem vse digitalno. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
V kabini je po novem vse digitalno. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Ne gre na elektriko

Kompaktni športni terenec bo še naprej poganjal bencin in dizel – brez hibridnega pogona. In še naprej bo opcijsko na voljo štirikolesni pogon.

Bolj podrobno lahko prenovo spoznate v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost.