Češki tovarni zadnja leta ne gre slabo. Lani je prodala kar 550.000 avtomobilov, kar je bilo eno najboljših let v zgodovini tovarne sploh. Letos namerava Škoda tudi po zaslugi nove fabie številko povečati za dodatnih 50.000 enot.
Bestselerju prve generacije so oblikovalci namenili novo dinamično, a še vedno tipično Škodino obliko. Z njo ne namerava obdržati samo sedanjih, temveč privabiti tudi nove, predvsem mlade kupce. V ta namen je mogoče naročiti tudi dvobarvno kombinacijo vozila z belo streho.
Oblika seveda ni edina vaba. Avtomobil je zrasel v zunanjih merah (zdaj meri natančno 3.992 mm v dolžino), in to se pozna tudi na prostornejši notranjosti, ki ponuja več kot zadostno udobje za kupce v tem razredu vozil fabia, še posebej na zadnji klopi. Instrumenta plošča je dveh barv, polno je odlagališč, volanski obroč, na katerem so tipke za nadzor radia in telefona, je mogoče naročiti v treh različicah, tudi trokraki.
Računalnik svetuje, kdaj je potreben obisk servisa
Nivoji opreme so štirje, seznam dodatne opreme dolg, če pa zraven prištejemo še sedem pogonskih agregatov (trije dizelski in štirje bencinski), potem je jasno, da je novo fabio mogoče povsem prilagoditi osebnemu značaju. Povrhu vsega vožnjo neprestano spremlja računalnik, ki meri način vožnje in na podlagi podatkov svetuje, kdaj je najbolj primeren trenutek za obisk servisa. Na ta način se lahko servisni interval podaljša tudi na 30.000 kilometrov, kar je še kako dobra novica za denarnice.
Češki kupci se prvih dostav lahko nadejajo že konec meseca, od preostalih Evropejcev se bodo z novo fabio najprej vozili Slovaki, Avstrijci in Nemci. Kdaj bo zapeljala v Slovenijo, še ni znano. Za zdaj v proizvodnji ostajata prejšnji različici karavanske in limuzinske izvedbe.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje