C1 je najmanjši model med Citroënovimi vozili, prilagojen predvsem mestni uporabi. Foto: Citroën
C1 je najmanjši model med Citroënovimi vozili, prilagojen predvsem mestni uporabi. Foto: Citroën

V tokratni oddaji Avtomobilsko-prometne minute na Valu 202 Janez Martinčič med drugim ugotavlja, da prenovljeni C1 ostaja zvest prvotni filozofiji.

Malček je bil nekaj let nazaj zastavonoša mestne revolucije, v katero so danes vstopili številni tekmeci, ki postavljajo nove standarde za vozila, namenjena predvsem uporabi v urbanih okoljih. Tudi C1 ostaja zvest mestni filozofiji, ki so jo razvili skupaj s Toyoto in Peugeotom. Razmeroma špartansko vozilo ima kar nekaj zanimivih detajlov, zaradi zasnove in koles, pomaknjenih na robove vozila, pa ponuja tudi sorazmerno veliko prostora za štiri potnike.

Več stiske je v prtljažniku, ki ga je seveda vedno mogoče povečati s podiranjem zadnje sedežne klopi. Osnovna značilnost zadka, ogromna steklena peta vrata in visok nakladalni rob ostajajo tudi po prenovi. Pomembna tehnološka novost pa je nov trivaljni litrski motor, ki ga odlikuje varčnost in manj izpustov ogljikovega dioksida.

Več podrobnosti s preizkusa citroëna C1 in novostih, ki so pripeljale na slovenski trg, pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.