Peugeot 508 GT tako po opremi kot pogonskem agregatu predstavlja največ, kar lahko ponudi admiralska ladja francoske znamke, njegov "tekmec" v primerjavi pa je bil peugeot 508 hybrid4, ki predstavlja tehnološki vrh ponudbe. Vanj so namreč vgradili najnovejšo generacijo hišnega hibridnega pogona, kombinacijo dizelskega štirivaljnika z močjo 120 kilovatov in električnega motorja.
Oba avtomobila sta si po teoretičnih zmogljivostih in tudi opremljenosti zelo blizu, hibrid pa ponuja tudi nekaj dodatnih sposobnosti, na primer le vožnjo na električni pogon ali štirikolesni pogon po zaslugi električnega motorja, vgrajenega nad zadnjo os. Pri izbiri pogonskih opcij različica GT seveda zaostaja, je pa zato bolj dinamičen in uspešneje dokaže število kilovatov tudi v praksi, kar je ne nazadnje povsem razumljivo, saj prevaža s seboj precej manjše tehnološko breme. Baterije in elektromotor pač niso prav lahki.
Več podrobnosti s preizkusa obeh Peugeotov in več o novostih na svetovnem in slovenskem avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje