Znanih je pet finalistov izbora za Slovenski avto leta 2025, ki so bili izbrani iz širšega nabora kandidatov. Foto: Uroš Modlic
Znanih je pet finalistov izbora za Slovenski avto leta 2025, ki so bili izbrani iz širšega nabora kandidatov. Foto: Uroš Modlic

V finale 33. izbora za Slovenski avto leta 2025 se je uvrstilo pet vozil. V drugem delu izbora glasujejo tako bralci, poslušalci in gledalci vseh sodelujočih uredništev kot tudi vsa sodelujoča uredništva. Vi lahko daste svoj glas enemu izmed finalistov.

Pravila glasovanja

Glasovnica je objavljena na spletni strani organizatorja glasovanja. Pogoji in pravila so objavljeni na spletni strani slovenskiavtoleta.si

V Centru varne vožnje AMZS na Vranskem smo žiranti še enkrat temeljito preizkusili 24 modelov v širšem izboru in izbrali pet finalistov, za katere menimo, da si najbolj zaslužijo mesto v finalu. Odločitev bo znana na začetku prihodnjega leta. Eden izmed petih finalistov bo na prestolu nasledil renault austral. Da se boste lažje odločili, smo v Avtomobilnosti pripravili nekaj videoreportaž z vsemi petimi kandidati.

Citroën C3/ë-C3

Zelo malo je danes ostalo avtomobilov, ki so zasnovani z mislijo na cenovno občutljive kupce. Eden takih avtomobilov je novi citroën C3. Visoke cene veljajo za eno glavnih ovir za preboj elektromobilnosti. Novi citroen C3 želi to spremeniti. Več kot četrtina vozil C3 nove generacije, ki so ali bodo zapeljala na slovenske ceste, naj bi bilo stoodstotno električnih. Vseeno pa bo bencinski motor poskrbel, da bo C3 tudi v svoji četrti generaciji ostal najpomembnejši model Citroena. C3 po našem mnenju prinaša dovolj tistih elementov, ki jih ljubitelji Citroenov po navadi želijo in jih znajo ceniti.

Dacia duster

V Avtomobilnosti smo ob vožnji nove generacije dacie duster ugotovili, da ta avtomobil še naprej ostaja "avtomobilski heroj" za tiste, ki si želijo robustnega avtomobila, na katerem vas tudi kakšna v avanturi povzročena praska ne zaboli preveč. Novi duster noče biti več le poceni avtomobil, ampak želi predvsem ostati športni terenec z najboljšim razmerjem med ceno in uporabno vrednostjo.

Peugeot 3008

Tretja generacija peugeota 3008 prinaša novo arhitekturo, novo obliko z novim logotipom, nova je ureditev potniške kabine, avtomobil je precej večji, na izbiro so hibridi in električni e-3008. Peugeot se želi preobraziti v programersko podjetje, zato so bile narejene številne izboljšave na področju povezljivosti in pametnega upravljanja energije. V avtomobilu 3008 pa se lahko z vozilom tudi pogovarjate, chatGPT postaja nekaj normalnega.

Renault symbioz

Symbioz je umeščen med capturja in australa. Gre za kompakten družinski avtomobil, naslednika modela scenic, ki mu je tudi zelo podoben. Ključna razlika med njima je, da symbioza še naprej žene (tudi) bencin. Pri Renaultu pravijo, da je symbioz namenjen družinski rabi in stavi na revolucijo na področju izkoriščanja notranjega prostora. Prostornina prtljažnika je predvsem odvisna od položaja zadnje klopi, ki jo lahko vzdolžno pomaknemo za 16 centimetrov in tako dobimo več ali manj prostora za noge, oziroma do slabih 500, do celo dobrih 600 litrov prostornine v prtljažniku.

Škoda superb

Škoda superb je avtomobil za udobne dolge poti s prtljažnikom, ki ga zlepa ne zmanjka. Predvsem pa, za dolge poti brez ustavljanja vsakih nekaj sto kilometrov, da bi ga napolnili z elektriko. Nova generacija Škodinega paradnega konja s klasičnim pogonskim sistemom na notranje zgorevanje je na voljo kot limuzina in karavanska izvedba combi, priključno-hibridna različica pa obljublja 100 kilometrov vožnje zgolj na elektriko. Superb hkrati uvaja veliko novih, inovativnih in izpopolnjenih varnostnih in asistenčnih sistemov.