Nekoliko samosvoja zunanja podoba klasične limuzine poskuša slediti tradiciji znamke, ki je nihala med letali in avtomobili. Triprostorska limuzina dobro skriva klasični prtljažnik, a vseeno zagotavlja videz prestižneža. Švedski izdelovalec namreč ne skriva ambicij, da bi se njihov novinec za kupce spopadel z modeli znamk, kot sta Audi in Mercedes-Benz.
Tudi vsebina sledi potrebam zahtevnejših kupcev, pa naj gre za udobje med vožnjo ali tehnologijo, ki zagotavlja višjo raven varnosti. Različnim kupcem je prilagojena tudi ponudba pogonskih agregatov. Prodajo bodo začeli z dvema 2,0-litrskima motorjema, dizelskim s 160 KM (119,3 KW) in bencinskim z 220 KM (164 KW). Vrh ponudbe predstavlja 2,8-litrski motor V6 s 300 KM (223,7 KW) in 400 Nm navora. Zadnji bo na voljo le v kombinaciji s štirikolesnim pogonom.
Malce pozneje bodo v ponudbi sledili še zmernejši 1,6-litrski s 180 KM (134,2 KW), čistejši 2,0-litrski BioPower na bioetanol E85 in 2,0-litrski turbodizelski motor z navorom 400 Nm. Pri vseh motorjih skrbi za prenos moči šeststopenjski menjalnik. Pri vseh motorjih z izjemo 1,6-litrskega bo na voljo tudi kombinacija s štirikolesnim pogonom.
Odkar je Saab zapustil veliko družino GM, poskuša švedska znamka intenzivno zloščiti svoj ugled, med drugim tudi z osvežitvijo kadrov. Njihova najnovejša pridobitev je nekdanji Bertonejev in Pininfarinin oblikovalec Jason Castriota, ki naj bi znamki zagotovil novo podobo modelov v prihodnosti.
Model 9-5 je namreč še rezultat sobivanja v družini GM in temu ustrezna je tudi platforma, na kateri je avtomobil zgrajen. Novi Saab ima namreč veliko skupnega z Oplovo insignio, čeprav Saabovi inženirji zagotavljajo, da je kar tri četrtine delov v 9-5 izvirnih, zasnovanih in izdelanih v matični tovarni v Trollhättanu na Švedskem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje