Prvi album je pevec predstavil pred dvema letoma, do zdaj pa se je Loco Motion kljub relativno majhnemu oglaševanju na radijskih postajah prodal več kot v 342.000 izvodih.
Podobno nenavdušenost radijskih postaj pričakujejo tudi pred objavo drugega albuma, sam glasbenik pa je novi izdelek opisal kot mešanico med nečim, kar spominja na glasbo Motorheadov in zvokov, ki na trenutke v spomin pritegnejo zasedbo Beatles, ponekod pa so tudi primesi bolj orkestralno obarvane glasbe.In čeprav njegova glasba ni namenjena radijskemu predvajanju, se glasbenik iz Dallasa tega kljub temu ne bi branil. "Mislim, da bi imele tako priložnost spoznati, da so njihovi poslušalci mnogo bolj napredni kot se jim zdi," je o radijskih postajah povedal Cowboy Troy.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje