To je že 11. nagrada red dot za agencijo Futuro in njenega kreativnega direktorja Žareta Kerina. Embalaža olja je bila nagrajena v kategoriji blagovnih znamk in komunikacijskega oblikovanja (Brands & Communication Design).
Ozadje zgodbe o nastanku omenjenega izdelka sega nekaj let nazaj, ko sta Grašo in Kavčič, sicer dobra prijatelja, v okolici Splita kupila nasad oljk in ustekleničila svojo serijo ekstra deviškega oljčnega olja. Tega odlikuje nežno uglašena tekstura in blag ton okusa.
Futurina ekipa je pod Kerinovim vodstvom pri oblikovalski rešitvi v ospredje postavila prvovrstno sestavino olja, a obenem niso pozabili na avtorjevo uspešno glasbeno pot.
"Naša naloga je bila, kako 'uglasbiti' oljčno olje, zato je na preprosti steklenički v ospredju grafični element olive v obliki note. Ta pa ni samo glasbeni simbol, saj velikokrat rečemo, on je prva violina, čeprav naziv nima povezave z glasbo. Človeka postaviš na visoko raven, in to sem želel pri tem projektu poudariti, saj sta nosilca dva virtuoza, kuharski in glasbeni," je povedal Kerin.
Na vprašanje, kaj odloča o najboljšem med odličnimi projekti, je poudaril: "Na ta natečaj ne prihajajo projekti, ki so povprečni. Menim, da je žirijo prepričala enostavna, neposredna in čista ideja, ki praviloma ljudem ostane v spominu – simbolizirano in uglasbeno oljčno olje."
Izdelek ni v prosti prodaji, najdemo ga v Graševi dalmatinski restavraciji in Kavčičevi gostilni Pri Lojzetu na Zemonu. Njuna ideja je bila, da košček dalmatinske zemlje preneseta v svoji restavraciji.
Rekordno število prijav
Enajsta rdeča pika je za agencijo Futura DDB še toliko pomembnejša, saj je na letošnji natečaj prispelo rekordno število prijavljenih del.
"Na področju znamk in oblikovanja komunikacij je naša žirija izbrala samo najboljše projekte. Dejstvo je, da je vaš nagrajeni projekt izvrsten, saj ste z njim v močni mednarodni konkurenci izstopali, in hkrati prepričali tudi strokovnjake," je ob nagradi Futuri čestital Peter Zec, ustanovitelj in direktor nagrad red dot.
Red Dot je ena izmed najprestižnejših in prepoznavnih oblikovalskih nagrad na svetu, ki jo podeljujejo že od leta 1955.
Namen natečaja je nagraditi in počastiti izjemne oblikovalske dosežke na področju oblikovanja izdelkov (Product Design), oblikovanja komunikacij (Communication Design) in zasnov oblikovanja (Design Concept).
Letošnje nagrade bodo podelili 12. novembra.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje