V tem času je zamenjal kar nekaj slogov, njegove kolekcije so bile tako športne kot elegantne, ni se izogibal niti močnejšim rokenrolovskim dodatkom.
Ob obletnici Hilfiger 16. septembra pripravlja modni dogodek, ki bo obenem predstavitev njegove kolekcije za pomlad 2006 in neke vrste retrospektiva 20-letnega dela.
"Tommyjevo mesto v modni zgodovini je sinonim za klasični ameriški slog," je dejala odgovorna urednica ameriške izdaje revije Glamur Cindi Leive.
Hilfiger je odraščal v mestu Elmira, v ameriški zvezni državi New York, stik z modo pa mu je v najstniških letih predstavljala predvsem britanska glasba. V srednji šoli je z dvema prijateljema in 20 pari kavbojk odprl trgovino z oblačili.
Kako mu je uspelo?
Zatem se je preselil na Manhattan in leta 1985 ustvaril lastno moško modno znamko, katere zaščitni znak so bile mehke, nekoliko prevelike moške srajce. Deset let kasneje je dobil nagrado za najboljšega ameriškega oblikovalca moških oblačil, naslednje leto, leta 1996, pa je na trg prišla še njegova ženska znamka.
"Ženske so nosile moške srajce, zato sem ženskim srajcam dodal nekaj moškega pridiha. V bistvu so oblačila enaka, le bolj seksi. Srajce so oblikovane po ženskem telesu," je dejal 54-letni Tommy.
Za prihodnjih 20 let Hilfiger ne napoveduje ničesar presenetljivega. "Naprej grem povezan s preteklostjo," pravi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje