Julia Roberts naj bi bila v oglasu tako sijoča zaradi srečne roke matere narave in mojstrstva fotografa Maria Testina. Foto: L'Oreal
Julia Roberts naj bi bila v oglasu tako sijoča zaradi srečne roke matere narave in mojstrstva fotografa Maria Testina. Foto: L'Oreal
Je mogoče, da puder skoraj popolnoma izbriše gubice? Najbrž ne. Foto: L'Oreal

Potem ko je na digitalno obdelana in zato zavajajoča oglasa za tekoča pudra znamk Maybelline in Lancome, ki sta obe v lasti L'Oreala, opozorila poslanka Jo Swinson, je britanska Agencija za vzdrževanje standardov v oglaševanju (ASA) posredovala in ukazala umik oglasov iz medijev.

ASA svojo utemeljitev utemeljuje z navedbo, da za to, da sta retuširani podobi Turlingtonove, ki je obraz pudra The Eraser znamke Maybelline, in Robertsove, ambasadorke znamke Lancome in obraza pudra Teint Miracle, zvest odraz tega, kar se da doseči z izdelkoma, ne obstajajo zadostni dokazi.

"Pretirano retuširanje in digitalno manipuliranje s podobami sta ustaljena praksa, a tako Christy Turlington kot Julia Roberts sta naravno lepi ženski, ki ne potrebujeta retuširanja, da bi bili videti odlično," še pravi Swinsonova.

Lancome podobo 43-letne Robertsove brani kot "aspiracijsko sliko" tega, kar izdelek lahko doseže, njena sijoča polt iz oglasa pa naj bi bila odraz njene naravne lepote in osvetlitve, ki jo je uporabil fotograf Mario Testino. Kasnejša digitalna obdelava naj ne bi pomembno zaznamovala tistega, kar naj bi izdelek lahko dosegel. Tudi pri znamki Maybelline so prepričani, da je oglas prikaz tega, kar lahko doseže puder The Eraser, dodali so še, da so kljub obdelavi še vedno vidne gubice na obrazu 42-letne Turlingtonove.

L'Oreal se je s podobnimi pritožbami že srečal, po navodilih omenjene agencije so bili prisiljeni dodati drobni tisk v oglase za maskaro Telescopic, v katerih je nastopala igralka Penelope Cruz - v njih je namreč nosila umetne trepalnice. ASA je lani dobila tudi nekaj pritožb na temo lasnih podaljškov, ki jih je britanska pevka Cheryl Cole nosila v oglasih za L'Orealov šampon Elvive, a so nato odločili, da kampanja ni zavajajoča, saj so potrošniki vedeli, da so pevko prej "obdelali" poklicni stilisti.

Predstavniki znamk Lancome in Maybelline so sporočili, da so razočarani zaradi prepovedi oglasov. Dodajajo, da so znanstveni preizkusi dokazali učinkovitost njihovih izdelkov, tudi uporabnice naj bi v anketah izrazite zadovoljstvo nad doseženimi rezultati.

Kot je razvidno iz spodaj priloženih fotografij, sta Julia (43) in Christy (42) resnično dobro videti tudi takrat, ko nista računalniško obdelani.