Ameriškemu proizvajalcu športne opreme je uspel veliki met. Z letom 2027 bo namreč Nike postal uradni opremljevalec nemške nogometne zveze, je ta po poročanju Deutsche Wella sporočila v četrtek. "Veselimo se sodelovanja z družbo Nike in se ji zahvaljujemo za zaupanje, ki nam jo je namenila. Sodelovanje bo zvezi omogočilo, da izpolni zastavljene cilje v prihodnjih desetletjih, predvsem glede razvoja nogometa v Nemčiji," je ob tem dejal predsednik nemške nogometne zveze Bernd Neuendorf.
"A naj bo nekaj jasno: do decembra 2026 bomo popolnoma predani skupnim uspehom z dolgoletnim in zdajšnjim partnerjem Adidasom, ki mu je nemški nogomet v zadnjih sedmih desetletjih veliko dolgoval," je še poudaril Neuendorf.
Razlog za sklenitev pogodbe z Nikom je sicer povsem vsakdanji: denar. Čeprav o financah nemška nogometna zveza uradno ni želela govoriti, pa je tajnik zveze Stephan Grunwald potrdil, da je bil to ključni dejavnik. "Hvaležni smo, da se lahko v zvezi znova veselimo ekonomsko stabilni prihodnosti s pomočjo obljub, ki jih je dal Nike," je povedal po poročanju DW-ja.
Nemški proizvajalec športne obutve, oblačil in opreme je že vse od svoje ustanovitve, leta 1949, skupaj s Pumo (lastnika podjetij sta bila sprta brata Adi in Rudi Dassler) skrbel za opremo športnikov, tako na velikih tekmovanjih kot sicer.
A v zadnjem času je na Adidas, ki z dresi oskrbuje številne reprezentance in klube, letelo kar nekaj kritik, predvsem pri zasnovi nemških dresov. Za prihajajoče domače evropsko nogometno prvenstvo se je namreč Adidas krepko odmaknil od elfove tradicije: namesto tradicionalnih barv, kot sta črna ali rdeča, je uporabil rožnato in modro. Jezne komentarje, ki so sledili, je Adidas postavil za rdečo nit promocijskega videa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje