Vodja marketinga v Nami Maruša Komac pojasni, da so se za celostno prenovo veleblagovnice – med drugim so prepoznavni logotip modro odebeljenih črk na beli podlagi nadomestili s tanjšo grafično oblikovano črko N na črni podlagi –, odločili "zaradi spremenjenih trendov v nakupovanju, nove poslovne strategije ter spremembe želja in potreb kupcev". Lani so tako po zaprtju arkad prenovili pritlični prostor, v tretjem nadstropju objekta pa pred dnevi popolnoma prenovili ženski oddelek, v katerem je po novem le oddelek za spodnje perilo.
"Jasno je bilo, da se tak oddelek lahko ponaša z veliko mero ženstvenosti in tako smo se tega tudi lotili," pojasnijo v AKSL arhitektih, ki so v preteklosti med drugim navdušili z zasnovo kavarne Rog, zdaj že nekdanjo sladolednico in kavarno aROMA na Čopovi ulici, butičnim hotelom Pr'Govedarjo in seveda trendovsko Robbo. Sicer pa je projekt Nama Aksl arhitektov le dan po uradnem odprtju že dobil regionalno nagrado BIG SEE Interior Award, ki jo bo Zavod Big v okviru Meseca oblikovanja letos podelil prvič.
Zgodba v rožnatem
Ideja arhitektov Špele Leskovic in Aleša Košaka je bila celotno nadstropje odeti "v mehko rožnato zaveso, ki daje vtis, kot da smo vstopili v budoár ali garderobno sobo neke dame". Učinek mehkobe sta arhitekta ustvarila tako z izborom materialov in odtenki pudrasto rožnate barve kot tudi s posebno oblikovanimi valovitimi stenami in tapeto s 3D-učinkom v garderobnem delu.
Mehkoba materialov
Dolge žametne zavese delijo osrednji prostor s plačilnim pultom in garderobami, v katere je umeščena nova čakalnica z okroglimi zofami, v mehak rožnati žamet so tapecirana tudi garderobna vrata.
350 kvadratnih metrov velik prostor je v grobem ločen na dva dela, v katerega sta arhitekta na levem delu umestila tipsko pohištvo, desna stran pa je oblikovno njuno avtorsko delo, med drugim večnivojska zaobljena stojala za oblačila in preproge različnih oblik. Te so po obliki prilagojene samemu prostoru, glede na to, kam so umeščene.
"Mikroambienti so ustvarjeni s preprogami, na katere so postavljena stojala za perilo ali mehke zofe za čakanje in oddih, nad njimi pa visijo luči (op. p. Wink), ki z resicami in svojo obliko spominjajo na ženska očesa," pove Špela. Koketna svetila z resicami pa si v kontekstu budoárja lahko interpretiramo tudi kot resice, ki visijo z nedrčkov.
Skrite omare
Arhitekta sta na iznajdljiv način umestila tudi prostor za shranjevanje zalog. Nosilne stebre sta združila z omarami in jih prekrila z ogledali, "zaradi česar delujejo lahkotno, kot pričakovani element budoárja, samega prostora pa ne zastirajo, temveč mu dajejo občutek zračnosti. Želeli smo ustvariti prostor, v katerega bi ženske hodile, ne samo zaradi potrebe po novem kosu perila, temveč zaradi doživetja."
Fotografije: Janez Marolt
Katja Štok
katja.stok@rtvslo.si
* Izbor prostorov je uredniški in ne gre za plačane oglase.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje