Znamka A/X je usmerjena k mladim odraslim s sodobnim modnim slogom. Foto: Armani Exchange
Znamka A/X je usmerjena k mladim odraslim s sodobnim modnim slogom. Foto: Armani Exchange

Armani za hčerinsko znamko svojega modnega imperija urbane mode z dostopnejšimi cenami, usmerjeno k mlajšim potrošnikom, načrtuje odprtje dveh velikih trgovin, druga bo v Tokiu. Tako bo število trgovin v njihovi mreži naraslo na 119.

Londonska trgovina A/X bo daleč največja na svetu, v njej pa bodo predstavili novi maloprodajni koncept znamke Giorgija Armanija, ki je do zdaj ciljala predvsem na mlade Američane.

Za nakupovanje v individualnem slogu
Trgovina na Regent Streetu je oblikovana po načelu odprtosti in intimnosti, veliki prostori se prepletajo z zasebnejšimi sobami, kar ustvarja fleksibilnost in pretočnost dostopa za potrošnike, ki želijo nakupovati tako, kot ustreza njihovemu individualnemu slogu.

Iz podjetja so v izjavi za javnost sporočili: "Novi koncept podkrepljuje kontrast med temo in svetlobo, gladkimi in grobimi tkaninami ter svetlečimi in matiranimi premazi na način, primeren sproščeni sofisticiranosti potrošnika znamke A/X."