Najprej bo mogoče kupiti samo deset najbolj prodajanih izdelkov, septembra pa bo na njihovi spletni strani dostopna že celotna kolekcija.
Italijanski oblikovalec se je za to odločil, ker je opazil, da se je internetna prodaja predvsem v ZDA v zadnjem času zelo povečala. "Tudi zahtevnejši kupci, ki si lahko privoščijo dražje modne znamke, radi kupujejo prek spleta." Za to priložnost bo Armani odgovarjal na vprašanja, ki jih bo dobil od uporabnikov spleta.
V Združenih državah Amerike je le deset Armanijevih trgovin, spletna trgovina pa bo omogočala, da se njegova trgovina razširi po celotni državi, načrtujejo pa, da se bo spletna prodaja naslednje leto razširila tudi na evropske in azijske trge.
ZDA so država, ki največ uporablja spletno trgovino, zato je najbolj logično, da je kolekcija dostopna najprej ameriškemu prebivalstvu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje