Omenjeno spodnjo mejo, ki naj bi ločevala med podhranjenostjo in normalno prehranjenostjo, je določila Svetovna zdravstvena organizacija. Modeli bodo morali v Izraelu dokazati, da vzdržujejo zdravo težo že vsaj tri mesece pred snemanjem ali revijo.
Po omenjenem zakonu bodo morali tudi naročniki oglasov jasno navesti, če bodo računalniško obdelali podobe v svojih kampanjah.
Še pred izraelskim zakonom so na tednih mode v Madridu in Milanu prepovedali sodelovanje modelom z nižjim indeksom od navedenega (no, v Madridu je "magična" meja le 18).
V New Yorku pa takšnih prepovedi niso sprejeli in jih niti ne nameravajo. Kot je povedal Steven Kolb, vodilni pri Svetu modnih oblikovalcev Amerike (CFDA), njihova politika ni ukazovalna ali prepovedovalna, raje se usmerjajo v izobraževanje in ustvarjanje zavedanja o zdravem prehranjevanju in motnjah hranjenja.
Prav CFDA je spodbudil zdravstveno pobudo, ki so se ji pridružile vse svetovne izdaje revije Vogue: poleg prepovedi najemanja modelov, mlajših od 16 let, smernice oblikovalce in revije spodbujajo k sodelovanju z manekenkami, ki so videti zdravo.
A ni vse toliko bolje, kot se sliši, predvsem ko gre za starost modelov. Pred dnevi je prah dvignila nova kampanja Chanel, ki jo je posnel kar sam kreativni vodja znamke Karl Lagerfeld. V njej poleg "veteranke" Stelle Tennant nastopata tudi Ondria Hardin in Yumi Lambert. Ondria naj bi v času snemanja štela komaj 15 let, Yumi pa 16.
Lagerfeld se obtožb brani s precej trhlim argumentom: Ondria, ki na eni od domnevno spornih podob nosi prosojno obleko in se zapeljivo spogleduje z objektivom, naj bi bila "videti starejša, okrog 18 ali 19 let".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje