Jungkook, J-Hope, V, RM, Jin, Suga in Jimin sicer niso neznanci nošenju kreacij luksuznih modnih znamk. Do zdaj so ob različnih priložnostih nosili že obleke Gucci, Dior in Saint Laurent, na letošnjih grammyjih pa so se pojavili tudi v stvaritvah modne hiše Louis Vuitton. Ta pa je na družbenih omrežjih naznanila, da so člani postali ambasadorji znamke.

"Svetovno znane pop ikone BTS so znane predvsem po svojih spodbudnih sporočilih, ki širijo pozitivni vpliv," je zapisala modna hiša in dodala, da članom z veseljem izreka dobrodošlico. Naznanitev so pospremile fotografije, na katerih so novopečeni ambasadorji oviti v pastelne barve, poroča Rolling Stone.

Člani BTS-a, ki sicer niso edini K-pop idoli, ki zastopajo modne znamke, se do zdaj še nikoli niso "zavezali" in se uradno spustili v sodelovanje z modno znamko. Zdaj bodo s francosko hišo sodelovali v številnih projektih. "Veselim se tega čudovitega partnerstva, ki bo z združevanjem prestiža in sodobne kulture hiši dodalo moderno poglavje," je dejal Virgil Abloh, umetniški direktor za moške pri Louis Vuittonu, in navdušeno delil, da komaj čaka, da razkrijejo projekte, na katerih so delali.

Abloh in BTS naj bi namreč že pregledala kreativne vizije in ideje za znamko, kaj pa lahko oboževalci od sodelovanja pričakujejo, pa še ni znano. "To, da smo postali svetovni ambasadorji znamke za Louis Vuitton, je za nas zares razburljivo," so svojo vzhičenost nad novim podvigom izrazili tudi grammyjevi nominiranci, ki pa so do zdaj med drugim sodelovali s FILO, v sodelovanje pa so se podali tudi s Samsungom in prehrajevalno verigo McDonald's.