Buccellatijeve izdelke lahko večina navadnih smrtnikov gleda le skozi izložbeno okno. Foto: Buccellati
Buccellatijeve izdelke lahko večina navadnih smrtnikov gleda le skozi izložbeno okno. Foto: Buccellati

Hkrati je svoja vrata odprla še v mondenem zimskem letovišču v Aspnu v ZDA, prenovljena trgovina pa je kupce pričakala tudi na Beverly Hillsu in v New Yorku.

Vse trgovine so opremljene v znanem italijanskem renesančnem slogu, ki so mu dodali moderne elemente. Butiki so prirejeni tako, da so primerni tudi za družabne dogodke, seveda prestižne za obiskovalce z debelimi denarnicami.

Prav to je dejala tudi direktorica družinskega podjetja Andrea Buccellati: "Buccellati ni za vsakogar, zato je v naših trgovinah moč videti ekskluzivne izdelke, katerih proizvodnja je omejena na majhno število."

Podjetje Buccellati je bilo ustanovljeno leta 1919. Kasneje je postalo znano po gravurah v brušenem zlatu in nakitu z vgrajenimi dragocenimi kamni, ki sta jih izdelala Andrea Buccellati in njen oče. Podjetje letno izdela le 3.000 do 4.000 kosov nakita, cenovni razpon pa je od 1.000 pa do milijona ameriških dolarjev za kos.