Na otvoritev najnovejše luksuzne prodajalne je čakalo na stotine radovednih oboževalcev. Chanelova prodajalna se nahaja na aveniji Ginza, ki velja za najdražjo ulico na svetu.
Chanelov prodajni prostor se razteza na 1.300 kvadratnih metrih površine, nahaja pa se v 56 metrov visoki stavbi, ki je bila zgrajena po načrtu ameriškega arhitekta Petra Marina. Prodajalna zavzema prva tri nadstropja steklene palače, v kateri se nahaja še koncertna dvorana, pa tudi restavracija priznanega francoskega kuharja Alaina Ducassea.
Chanel, ki je na japonskem tržišču prisoten že celih 25 let, je v gradnjo trgovine investiral kar 240 milijonov dolarjev, v njej pa bodo svoje mesto našle tudi kreacije slavnega nemškega modnega oblikovalca Karla Lagerfelda, ki je za prodajalno izdelal ekskluzivne obleke.
Predsednik Chanela za Japonsko Richard Collasse je povedal, da so Japonci zelo zainteresirani za visoko modo in da je zato to za njih tudi zelo pomembno tržišče, v katerega nameravajo vlagati tudi v prihodnje.
Chanel pa ni edini, ki ima prodajalno v tej najdražji ulici sveta, saj so njegovi sosedi sami sloviti predstavniki modne industrije, kot so Christoan Dior, Cartier, Hermes in Louis Vuitton.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje