Da bi oživil svojo znamko, se je sloviti francoski oblikovalec prvič v desetih letih znebil tudi kavbojk in svoje cenovno ugodnejše linije Bazar ter se osredotočil na kolekcije visoke mode in oblačila z obešalnika.
Za novo generacijoPredsednik korporacije Nicolas Topiol je po modni reviji za Reuters povedal, da je njihov cilj povezati visoko modo s t. i. oblačili z obešalnika in vso pozornost usmeriti na mlade. Lacroix bo prihodnje leto praznoval 20. obletnico obstoja in Topiol upa, da jim bo uspelo zadržati stare stranke, obenem pa privabiti naslednjo generacijo: "Imamo stranke določene starosti, ki pa so še vedno krasne in zdaj imajo hčerke, ki jih lahko prav tako oblačimo mi."
Sicer pa so bile pomanjkljivo oblečene manekenke ta teden v Parizu modna zapoved - kratka krilca in gole hrbte si je med drugim izbral tudi Chanel.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje