Tako kot marsikje druge po svetu je tudi na Japonskem pandemija najbolj udarila male podjetnike v storitvenih dejavnostih. A, presenetljivo, enega sektorja ni med njimi: v Tokiu zadnje mesece cvetijo kozmetični saloni in mojstri ličenja za moške – in to za moške srednji let!
Japonski poslovneži, ki do zdaj niso ravno kazali nekega velikega zanimanja za tovrstno izboljšanje svojega videza, se namreč dan za dnem gledajo v svoje "videoogledalo" v raznih aplikacijah in programih za hitro komuniciranje – in ugotavljajo, da si niso najbolj všeč. Posledično imajo zdaj več dela tisti, ki se profesionalno ukvarjajo z lepšanjem videza, kozmetičarke in strokovnjaki za ličenje.
Eden izmed njih je tudi Takumi Tezuka, lastnik salona v Tokiu, ki se je že pred leti specializiral za moško ličenje in pravi, da je bila večina njegovih strank pred pandemijo mlajših, starih do 30 let, zdaj pa ima naenkrat precej več strank v starostni skupini od 40 do 70 let. Tudi delo je postalo preprostejše, saj si te stranke ne želijo "drastičnih preobrazb kot prej 20-letniki", ampak si želijo zgolj "biti malo boljše različice samega sebe". "Moški v svojih 40., 50. in 60. letih prihajajo v naš salon, ker prvič v življenju ugotavljajo, da bi morda potrebovali ličila," še pravi in dodaja, da na splošno moška kozmetična industrija na Japonskem zadnja leta doživlja skokovito rast.
To so za AP potrdili tudi v družbi za raziskave trga Fuji Keizai Group, kjer pravijo, da je zgolj v letu 2019 trg moške kozmetike zrasel s 600 milijard jenov (4,5 milijarde evrov) na 623 milijard jenov (4,7 milijarde evrov) ali za skoraj 200 milijonov evrov. Mnogi Japonci so presenečeni, kako malo je potrebno, da so videti čisto drugače, še dodaja Tezuka.
Da gre za donosno tržno nišo, ugotavljajo tudi pri eni najbolj znanih družb za kozmetiko in izdelke za osebno nego, Shiseido, kjer so že lani svojim ženskim strankam ponudili tudi brezplačni filter za aplikacijo Zoom, ki daje videz, kot da so naličene. Ob pozitivnih kritikah pa se je nanje usul tudi pravi plaz prošenj – celo zahtev –, da podoben filter izdelajo tudi za moške. In so ga. Presenetilo pa jih je, da je bilo zanimanje zanj največje med starejšimi moškimi.
"Očitno je ta koronavirus spodbudil poslovneže, da se bolj zavedajo pomena svojega videza, svoje kože," ugotavlja Jošijuki Macuo, pomočnik direktorja znamke moške kozmetike Uno, ki je del konglomerata Shiseido in dodaja, da so v zadnjem, pandemičnem, letu zabeležili več kot desetodstotno rast prodaje. Kolikšna natančno je bila, sicer ni želel razkriti.
Ponudbo pa nepričakovanemu povpraševanju zdaj prilagajo tudi drogerije, ki že ustanavljajo poseben oddelek z ličili za moške, še navaja AP.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje