Da Silva je mlada oblikovalka, ki jo odlikuje zabavni animirani slog, ki ga navdihujejo žive barve in liki, pridih 80. let prejšnjega stoletja in kolaži različnih motivov.
S svojo zadnjo kolekcijo kratkih majic je skušala blagovno znamko Pepsi ponovno približati mlajši populaciji. Dejala je, da je ta izkušnja bila zelo drugačna od preostalih. "Drugače je delati za tako znano in prepoznavno blagovno znamko. Nazadnje je to velik estetski izziv," je dejala Da Silva, ki so jo kot prihajajočo oblikovalsko zvezdo že oznanjali pri revijah Vogue in Elle.
Omenjena kolekcija vsebuje le 200 kratkih majic. Pepsi pa želi v prihodnosti sodelovati z mlado generacijo oblikovalcev, VJ-jev in grafitarjev, ki bodo pomagali pri preoblikovanju blagovne znamke Pepsi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje