Del uspeha podjetja, ki slovi po luksuznem nakitu, je tudi njihov populistični pristop do vsakdanjih predmetov; oblikovali so na primer stekleničke za kečap znamke Heinz in vodko Smirnoff. Foto: www.theofennell.com
Del uspeha podjetja, ki slovi po luksuznem nakitu, je tudi njihov populistični pristop do vsakdanjih predmetov; oblikovali so na primer stekleničke za kečap znamke Heinz in vodko Smirnoff. Foto: www.theofennell.com

Opisali so jo kot "nesramno ženski vonj, namenjen večerni rabi", v stekleničkah pa se bodo mešale note žafrana, lilije, vrtnice, orhideje, jasmina, pomarančnih cvetov, kumine, cimeta, pačulija in drugih izbranih sestavin.

Nakit Thea Fennella že nosijo zvezdnice in drugi znani obrazi, podjetje pa tudi s parfumom upa na podoben uspeh. Njihov nakit je kombinacija modernega, elegantnega oblikovanja s tradicionalno obrtjo, ustvarjajo pa "lepe, večkrat kar teatralične kolekcije s posebnim slogom".

Prvo trgovino so na londonski Fulham Road odprli v 80. letih, pozneje pa so se preselili v četrt Chelsea, kjer je še vedno delavnica podjetja z izkušeno ekipo oblikovalcev. Njihovi razkošni izdelki so naprodaj tudi v znameniti blagovnici Harrods.