Modna kolekcija, ki jo je oblikoval modni oblikovalec Rocco Iannone, je oboževalce tradicionalnih linij in oblikovanja rdečih jeklenih konjičkov nekoliko presenetila. Iannone se je namreč za sledenje tradiciji določil za nov, drzen slog.
Modna revija je del poskusa podjetja, da se zbliža z mlajšimi generacijami, med katerimi ime Ferrari ne uživa več enakega prestiža, kot ga je nekoč. Čeprav so njihova prestižna vozila še vedno prodana za več let vnaprej, so se v podjetju zato odločili, da poskusijo nekaj novega.
"Mlade generacije imajo moč za izražanje energije in moči naše znamke," je za AP dejal 35-letni oblikovalec, ki je v preteklosti sodeloval pri modnih hišah Pal Zieri, Giorgio Armani in Dolce & Gabbana.
Na modni stezi so kraljevali dolgi plašči in ulična oblačila z izrazitimi Ferrarijevimi vzorci, z novo diverzifikacijo pa si v podjetju obetajo do 10-odstotno rast prodaje v naslednjem desetletju. Po mnenju vodje diverzifikacije znamke pri podjetju Nicole Boarija se mora podjetje razvijati v nove smeri. "Nekdo me je vprašal, ali se ne bojimo, da bomo postali preveč dostopni, premalo luksuzni. Ampak stvar je ravno nasprotna, če se ne spreminjamo in na novo odkrivamo, bomo postali nepomembni."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje