Modna znamka Jeana-Paula Gaultierja je zdaj v lasti španske družine Puig. Foto: EPA
Modna znamka Jeana-Paula Gaultierja je zdaj v lasti španske družine Puig. Foto: EPA

To je bila namreč njegova prva kolekcija visoke mode, odkar je njegovo modno hišo od Hermesa kupila španska družina Puig. Takoj po reviji pa je Gaultier "na drugi fronti" javnosti predstavil svojo novo moško dišavo Kokorico.

Gaultier je na brv poslal 60 oprav, ki so bile vse osredotočene na temo baleta. Imena oprav so bila zgovorna: Črni labod, Trojna pirueta, Labodje jezero ... Pa čeprav vsi videzi niso bili na prvi pogled baletni.

Pariški oblikovalec je na modno pisto poslal tudi skupino moških "plesalcev" oziroma manekenov, oblečenih v velikanske plašče, obšite s peresi. Za zvezdniški trenutek je poskrbel vse bolj prepoznavni španski lepotec Jon Kortajarena v plašču iz krzna z nojevimi peresi.

Prav Kortajarena je bil tudi zvezdniški maneken na predstavitvi dišave, saj nastopa v oglasih za to kolonjsko vodo, ki jih je posnel Jean Baptiste Mondino. Poznavalci so nad vonjem navdušeni.

Kot pišejo pri Fashion Wire Daily (FWD), je torej Gaultier izpit opravil z odliko.