Plavolaska, ki jo, kot je videti, pri znamki Calvin Klein naravnost obožujejo - do zdaj je že zaščitni obraz ur, nakita, kolekcije iz džinsa, dišav in drugih kampanj linij CK - je postala še zaščitno telo njihove istoimenske znamke spodnjega perila.
Manekenka predstavlja v novi kampanji Push Positive modrček z edinstveno metuljasto obliko, izdelano s posebno tehnologijo mehkih žic, ki omogoča, da se modrčki brez težav prilagajajo telesu tudi med gibanjem, pri CK-ju pa so zapisali, da je novi modrček današnja najboljša rešitev garderobe, perfekten moderni modrček.
Fotografije je posnel Steven Klein, kampanjo pa bo v prvem tednu septembra nadgradil še oglasni video, ki bo z mično Laro v glavni vlogi zagotovo pritegnil veliko število klikov na priljubljenem YouTubu, saj je Calvin Klein znan po svojih izzivalnih kampanjah.
Poroka z britanskim komikom
28-letna plavolaska je v svet manekenstva vstopila relativno pozno, saj so na Nizozemskem rojeno lepotico odkrili, ko je bila stara 20 let. Takoj je podpisala pogodbo z newyorško manekensko agencijo IMG, med njene najslavnejše reklamne kampanje pa sodijo tiste za Givenchy, Levis in Calvin Klein Jeans.
Lara, ki je za Vogue priznala, da se je zdravila zaradi alkoholizma, se je leta 2009 poročila z 12 let starejšim britanskim komikom Davidom Walliamsom. Na njuni poroki so bili navzoči tudi zvezdniki Geri Halliwell, Elton John, Tom Ford, Noel Gallagher in Russell Brand.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje