Očitno se je obdobje, ko so v kampanjah modnih in kozmetičnih hiš blestela imena z modnih brvi, kot so Christie Trulington, Linda Evangelista in Claudia Schiffer, končalo. Z izjemo Gisele Bündchen in neuničljive Kate Moss, ki na račun oglasnih kampanj v svoj žep še vedno pospravita kar nekaj denarja, zdaj modnemu svetu vladajo lepe igralke.
Postopoma smo od nekaj oglasov, ki so jih hollywoodske zvezde posnele kot uslugo "svojim" modnim oblikovalcem, prišli do tega, da skorajda ni kozmetične ali modne hiše, ki ne bi imela za "svoj obraz" vsaj ene izmed hollywoodskih div. Vse se je začelo pred približno štirimi leti, ko je imela modna hiša Versace v svojih provokativnih kampanjah Demi Moore, kasneje pa tudi Madonno, Halle Berry ...
Tako se danes v oglasih za Miu Miu (Pradina kolekcija za mlade) smehlja soproga Toma Cruisa Katie Holmes, Madonna pa je obraz Louis Vuittona. Igralka Julia Roberts je že oglaševala za Salvatoreja Ferragama, zdaj pa je zaradi milijonske pogodbe zvesta hiši Tod’s.
Scarlett med najbolj zaželenimi
Po znanih obrazih, "ki se cenijo", je znana tudi kozmetična hiša L’Oreal, med katerimi najdemo Penelope Cruz, Evo Longorio, Andie McDowell ... V zadnjem času pa se modni guruji zanimajo predvsem za postavno Scarlett Johanson, ki je po oglaševanju kozmetike Dolce & Gabbana (prelevila se je v seksi Marilyn Monroe), postala promotorka hiše Mango.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje