V javnost so že prišle prve fotografije oglasne kampanje, ki nosi poudarjen retrovidez, po katerem slovi tudi Lana. Na fotografijah nosi pevka s prepoznavno natupirano pričesko v slogu 60. let rožnati pulover iz angoravolne, hlače barve breskve in viseče diamantne uhane.
"Pridih je zelo filmski, kot iz kakšnega losangeleškega filma noir," je povedal Donald Schneider, kreativni direktor H&M-a. "Naša celotna jesenska kolekcija je navdih poiskala v tej temi."
26-letno popzvezdnico, ki je zaslovela s pesmijo Video Games, je fotografiral priznani fotografski dvojec Inez van Lamsweerde in Vinoodh Matadin.
Lana s svojo različico Blue Velveta
"Za svojo jesensko kolekcijo smo iskali stilsko ikono in pevko, zato je bila Lana Del Rey popolna izbira," je za revijo Grazio povedala tiskovna predstavnica H&M-a Chloe Bowers, H&M Public.
"Tema kampanje je moderna in ženstvena ženska z milo držo. Obline in pas so pomembni v jesenski silhueti s poudarkom na pleteninah in tvidu. Barve vključujejo pudraste tone in modne dodatke v vinsko rdeči."
Lana je za minifilm, ki ga bodo 19. septembra lansirali na spletni strani švedskega velikana cenovno dostopne mode, posnela svojo različico klasične "noir" uspešnice Blue Velvet.
Čeprav je to prvo pravo manekensko delo za Del Reyevo, nikakor ne gre za njen prvi korak v svet mode. Pevka je na začetku leta podpisala pogodbo z modno agencijo NEXT, Mulberry je po njej poimenoval torbico (Del Rey), ki je postala takojšna uspešnica, marca pa je prvič prišla na tako zelo zaželeno naslovnico revije Vogue.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje