Znamka Marc črpa iz elementov mladinske subkulture, hkrati pa je brez sramu dekliška. Foto: EPA
Znamka Marc črpa iz elementov mladinske subkulture, hkrati pa je brez sramu dekliška. Foto: EPA
Med kosi iz 'kapsulne kolekcije' ob deseti obletnici so tudi izjemno priljubljene poletne obleke z geometrijskimi potiski. Foto: EPA

Jacobs okroglo obletnico praznuje tudi s posebno kolekcijo, v kateri je oživil najbolj priljubljene kose znamke iz zadnjega desetletja. Med njimi so že kultni olivno zeleni vojaški suknjič, pa drzne barvite obleke z geometrijskimi potiski, ki bodo tudi letošnje poletje zažarele v polnem sijaju. Poleg njih so v "kapsulni" kolekciji še nekateri šali iz prejšnjih sezon, krila in hlače z žepi, pa pletenine ...

Ekipa Marca Jacobsa je pripravila tudi 'soundtrack' pesmi z revij znamke Marc by Marc Jacobs in oglaševalskih kampanj iz prejšnjih let. Med pesmimi na zbirki so tudi Smells Like Teen Spirit (Nirvana), Cut Your Hair (Pavement), (You Gotta) Fight for Your Right (To Party) v izvedbi Hot Rats ...

Kot je v Independentu zapisala Harriet Walker, pa se za mladostno in navihano vizijo znamke Marc skriva resna modna zgodba o uspehu. V nasprotju z znamko Marc Jacobs, ki je vedno bolj prefinjena, klasična in "odrasla", je Jacobsova druga linija kot nekakšna dostopnejša "sestrična" znamke: prinaša mladostne in mikavne kose, ki so v skladu z določenimi elementi sodobne mladinske kulture in jih ni sram biti dekliški.

V newyorški soseski West Village je Jacobs "zavladal" skoraj celotni ulici Bleecker Street: tam so butik njegove krovne znamke, trgovina Marc by Marc Jacobs in še prodajalna modnih dodatkov, "kul" nakupovalci pa si med odmorom od napornega pregledovanja ponudbe lahko privoščijo kolačke iz slavne ter oblegane pekarne Hummingbird.

Prav na mestni "boemski sceni" je Marc Jacobs najbolj doma, od tam je črpal navdih za svojo razvpito kolekcijo za ameriško športno znamko Perry Ellis "davnega" leta 1993, ki je začrtala njegovo pot med zvezde. "Dekle, ki nosi Marc by Marc Jacobs, pooseblja vse, kar je urbano, zadržano in 'kul'," je prepričana odgovorna modna urednica britanske Elle Stacey Duguid.

Oglejte si fotografije nekaterih kosov znamke in presodite sami.