Po modni brvi so se manekenke sprehodile v 150 odtenkih modne barve. Foto: EPA
Po modni brvi so se manekenke sprehodile v 150 odtenkih modne barve. Foto: EPA

Modna revija, na kateri je hiša Chanel predstavila nove zamisli za pomladno-poletne smernice v visoki modi, je potekala v prostoru, urejenem v slogu letalske potniške kabine, manjkali niso niti predali za prtljago in voziček s šampanjcem, kot se za letenje v prvem razredu spodobi.

Po modni brvi so se sprehodile dolgonoge "stevardese" v prepoznavnih Chanelovih kostimih s krili, čutiti je bilo vpliv 60. let, zlatih časov potovanj z letalom, prevladovala pa je modra barva, bojda v več kot 150 odtenkih, tudi v kombinaciji s sivo: skratka, Lagerfeldov navdih je bilo nebo.

Slavni modni guru je z novinarji po reviji spregovoril v pilotski kabini in razkril, da se je za modro rdečo nit odločil, ker je modra pač optimistična barva. Kot ugotavljajo modni strokovnjaki, ni na reviji, opazno zvesti duhu Coco Chanel, Lagerfeld predstavil nič revolucionarnega, ima pa Chanel zagotovljeno svetlo prihodnost kljub težkim časom, saj imajo zveste premožne stranke, ki jim finančna kriza ne more do živega. In s tem tudi razloge za optimizem ...