Cambriški (ob vojvodinji Catherine in princu Georgeu še bodoči prestolonaslednik William) so se zadnjih 19 dni mudili na turneji po Novi Zelandiji in Avstraliji, vse oči pa so bile tokrat uprte v devetmesečnega princa, za katerega je bila to prva uradna turneja (in priložnost za poziranje).
Od prvega dne, ko je družinica stopila z letala na novozelandska tla, so fotografi malega Georgea skoraj oblegali - fotografije kraljevega potomca v materinem ali očetovem naročju, ko se v okviru svoje prve "kraljevske" obveznosti igra z vrstniki v novozelandskem vrtcu in ko v sydneyjskem živalskem vrtu spoznava "svojega" bilbija, so obšle svet. In z njimi tudi vsakokratno oblačilo malega plemiča.
"Vsaka mama sanja o tem, da bo njen otrok oblečen tako kot princ"
Ker Catherine tudi za svojega prvorojenca izbira navadnim smrtnikom cenovno dostopna oblačila, ni torej nič nenavadnega, da so rdeča jopica, bež puloverček, modre mornarske hlače, pleteni copatki in še nekaj Georgeevih modnih kosov takoj pošli s polic povečini manjših proizvajalcev. "Vsaka mama, še posebno britanska, sanja o tem, da bo njen otrok oblečen tako kot kraljevi," pojasnjuje Christine Innamorato, kreativna direktorica proizvajalca dražjih otroških oblačil Bonpoint, zato je ne preseneča, da ima George le devet mesecev, pa že "postavlja modne smernice, tako kot jih njegova mama".
Modra jopica, ki jo je George nosil, ko se je v materinem naročju izkrcal iz letala v Canberri, ali temnomodre hlače, v katerih se je skupaj z vrstniki plazil po igralnem kotičku vrtca, sta delo londonske šivilje Rachel Riley. Ta je v pogovoru za New York Times razkrila, da se ji niti sanjalo ni, da bo oblačila z njenim podpisom nosila tako medijsko opazna stranka, je pa, jasno, počaščena.
Zaloge pošle v nekaj urah
In zasuta z delom. Njene zaloge omenjenih oblačil, ki stanejo med 50 in 75 evri, so namreč pošle v nekaj urah, spletno prodajo pa so preprosto morali zamrzniti, saj ne zmorejo izdelati niti toliko oblačil, kot bi jih lahko prodali v svoji trgovini. "Že prej smo imeli zvezdniške stranke, tudi člane kraljevih družin, a mislim, da ni bil nihče tako prepoznaven kot princ George," pojasnjuje Rileyjeva in vesela dodaja: "Obleči tako znanega otroka je brez dvoma zelo dobro za posel."
Popolnoma nepripravljeni na naval kupcev so bili tudi v obutvenem podjetju Early Days iz Leicestra, ko je Catherine malega Georgea obula v njihove copatke. Lastnik podjetja Paul Bolton je pojasnil, da so že v dveh urah morali ustaviti prodajo prek spleta, saj so takoj prodali vse svoje zaloge, povpraševanje pa še vedno "močno presega proizvodne zmogljivosti". Copatki sicer stanejo malo manj kot 30 funtov (okoli 35 evrov).
Prva moška otroška modna ikona
George sicer ni prva otroška modna ikona - modne smernice je že pred leti "postavljala" hči Toma Cruisa in Katie Holmes, Suri, v zadnjih letih sta v njene čevlje stopili Blue Ivy, hči Beyoncé in Jay Z-ja, ter North West, prvorojenka Kim Kardashian in Kanyeja Westa -, je pa prvi deček, čigar oblačila si ogleduje in se po njih zgleduje ves svet. Čeprav tega po tisti čipkasti krstni oblekici ne bi nikoli pričakovali.
"Lažje in bolj zabavno je lepo obleči deklico," priznava Rileyjeva, a jo obenem veseli, da se starši bolj skrbno posvečajo tudi izbiri oblačil za dečke.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje