Retro kovčki in potovalne skrinje - v času, ko marsikje drugje po svetu še vedno trpijo zaradi gospodarske krize, je to predvsem
Retro kovčki in potovalne skrinje - v času, ko marsikje drugje po svetu še vedno trpijo zaradi gospodarske krize, je to predvsem "nekaj za Kitajce". Foto: Reuters/EPA

Ob 20. obletnici začetka prodaje izdelkov znamke Louis Vuitton na celinskem delu Kitajske so najbolj razkošne kose razstavili v tamkajšnjem narodnem muzeju.

Pekinški narodni muzej, ki je bil zadnja tri leta zaprt zaradi obnove, te dni oblegajo radovedneži - nekateri morda zato, ker želijo videti obnovljeno zgradbo, drugi pa zato, ker jih je pritegnila razstava razkošnih predmetov iz kolekcij Louisa Vuittona, svetovno znane modne znamke kovčkov, torbic in neseserjev, z naslovom Voyages, ki bo na ogled do 30. junija.

V središču razstave so kovčki in potovalne skrinje z začetka delovanja modne hiše (ta je bila ustanovljena leta 1854), popestrila pa so jih še dela sodobnega kitajskega umetnika Džan Vanga.

Na Kitajskem sicer z vse bolj dostopnimi "zahodnjaškimi" izdelki in predvsem hitro rastjo gospodarstvo, ki potrošnikom omogoča tudi dovolj finančnih sredstev za nakupe luksuznih dobrin, skokovito raste - ekonomisti ocenjujejo, da bo Kitajska v petih letih postala največji svetovni trg za luksuzne dobrine, zato njihovi prodajalci že zdaj pogledujejo tja in promovirajo svoje superdrage športne avtomobile, oblačila, nakit itd.