55-letni Francoz, ki je lani praznoval 30. obletnico svoje prve kolekcije, je pred dnevi priznal, da se bo verjetno pridružil Parižanom, ki so v vrstah čakali pred trgovinami H & M, da bi videli kolekcijo, ki si jo je za švedsko blagovno znamko zamislila Madonna.
Daljnega leta 1990 je bil koničnasti modrček
"Seveda si bom ogledal njeno kolekcijo. Madonna ljubi modo, zato ima veliko za sporočiti. Mogoče bom celo kaj kupil. Prav gotovo pa je ne bom prosil za darilo," je povedal Gaultier, ki z Madonno prijateljuje že zelo dolgo. V modno zgodovino se je zapisal koničasti modrček, ki ga je zanjo oblikoval leta 1990, ko je Madonna razburjala na turneji Blond Ambition. Zvezdnico je ponovno oblekel lani, ko je koncertirala na Confessions Touru.
Madonna je bila zraven povsod
V Madonnini kolekciji za Hennes & Mauritz tokrat izstopajo potiskane oblekice, stisnjene pod prsmi, ki spominjajo na tiste, ki jih nosijo junakinje filmov, posnetih po romanih Jane Austen, trenčkot in modni dodatki. Madonna je tudi glavna junakinja oglasov za novo kolekcijo, ki jih je za piko na i tudi sama režirala.
Prerivanja in pretepov tokrat ni bilo
Madonnina nova kolekcija sicer v trgovinah H & M ni povzročila takšnih nemirov, kot so se zgodili v preteklih letih, ko so na police trgovin prišle kolekcije Karla Lagerfelda, Stelle McCartney in nizozemskega oblikovalskega dueta Viktor & Rolf. A pri H & M-u pravijo, da tako norega navdušenja niti niso pričakovali. "To je drugačna kolekcija. Namenjena je širšemu krogu kupcev, kosi pa so bolj klasični, takšni, ki jih imamo lahko v omari dolga leta. Življenjska doba Madonninih oblačil je daljša od Karlovih," pravijo pri H & M-u.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje