Modna industrija je med najhuje prizadetimi v času pandemije. Foto: EPA
Modna industrija je med najhuje prizadetimi v času pandemije. Foto: EPA

Novica o mogočih načrtih podjetja je močno presenetila modni svet, saj je Armani veljal za strogega poslovnega tradicionalista, ki svoje znamke nikoli ni želel združevati z drugimi znanimi imeni.

A pandemija je očitno veliko spremenila tudi v podjetju Armani, saj je njegov ustanovitelj v pogovoru za revijo Vogue dejal, da jih je kriza prisilila, da "nekoliko odprejo oči in se soočijo s situacijo". Ni sicer razkril nobenih natančnih načrtov in verjetnosti, da se bo poteza zgodila, je pa nedvomno izključil možnost tega, da bi ga prevzel večji francoski koncern. To pot so izbrali v nekaterih Armanijevih tradicionalnih italijanskih konkurentih, kot so Gucci, Fendi in Bulgari, ki sta jih prevzela koncerna LVMH in Kering.

Giorgio je do zdaj veljal za strogega poslovnega tradicionalista. Foto: EPA
Giorgio je do zdaj veljal za strogega poslovnega tradicionalista. Foto: EPA

Po njegovih besedah raziskujejo možnost sodelovanja z drugim italijanskim podjetjem, ni pa nujno, da bo šlo za podjetje iz sveta mode. Dogajanje je komentirala tudi njegova nečakinja Roberta, ki prav tako sodeluje v družinskem podjetju in je nad idejo navdušena. "Končno bi v modnem svetu lahko imeli pomembno italijansko skupno znamko. A moram vam priznati, da podrobnosti o tej ideji ve samo moj stric."