Kampanja Red naj bi bila edini razlog za Brazilkino vrnitev z začasne upokojitve, saj se je zaželena lepotica odločila, da nekaj časa ne bo delala. A celotna ideja - pri kampanji Red gre za to, da sodelujoča podjetja, kot so Gap, Emporio Armani, Converse, Motorola in American Express, določen odstotek od zaslužka s posebej v ta namen razvitimi izdelki z logotipom Red namenijo Mednarodnemu skladu za boj proti aidsu, tuberkulozi in malariji - ji je bila tako všeč, da je "morala" sodelovati.
Odkar sta februarja U2-jevec Bono in poslovnež, politik in človekoljub Bobby Shriver začela kampanjo Red, je zanimanja zanjo vse več. Pri American Expressu ob vsakem plačilu s kartico Red mednarodnemu skladu namenijo 1 odstotek zneska.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje