Gisele Bundchen ima poslovno žilico, saj je med drugim tudi lastnica hotela. Foto: EPA
Gisele Bundchen ima poslovno žilico, saj je med drugim tudi lastnica hotela. Foto: EPA

Poletna obutev Ipanema Gisele Bundchen, ki nastaja pod okriljem podjetja Grendene, se odlično prodaja.

Lani naj bi prodali približno 20 milijonov parov poletnih obuval z Giselinim podpisom. Lepotica za september pripravlja veliko oglaševalsko kampanjo v rodni Braziliji, navdih za oglaševanje nove kolekcije pa je dobila kar pri brazilskih Indijancih. Pleme Xingu je Gisele obiskala v sklopu svoje akcije Rešimo dobro vodo reke Xingu, s katero želi pomagati prebivalcem brazilskih gozdov. Manekenko, ki jo pri njenih prizadevanjih podpira tudi Grendene, so na Xinguju posneli v plemenskih oblačilih, njeno telo pa so poslikale tamkajšnje domačinke.

Dekle s plaže Ipanema
Ime za svojo linijo poletnih obuval je Gisele našla v Riu de Janeiru - Ipanema je za Copacabano druga najslavnejša plaža v tem brazilskem velemestu, plažo pa opeva tudi pesem The Girl from Ipanema, ki je bila napisana leta 1962.