Poletna obutev Ipanema Gisele Bundchen, ki nastaja pod okriljem podjetja Grendene, se odlično prodaja.
Lani naj bi prodali približno 20 milijonov parov poletnih obuval z Giselinim podpisom. Lepotica za september pripravlja veliko oglaševalsko kampanjo v rodni Braziliji, navdih za oglaševanje nove kolekcije pa je dobila kar pri brazilskih Indijancih. Pleme Xingu je Gisele obiskala v sklopu svoje akcije Rešimo dobro vodo reke Xingu, s katero želi pomagati prebivalcem brazilskih gozdov. Manekenko, ki jo pri njenih prizadevanjih podpira tudi Grendene, so na Xinguju posneli v plemenskih oblačilih, njeno telo pa so poslikale tamkajšnje domačinke.
Dekle s plaže Ipanema
Ime za svojo linijo poletnih obuval je Gisele našla v Riu de Janeiru - Ipanema je za Copacabano druga najslavnejša plaža v tem brazilskem velemestu, plažo pa opeva tudi pesem The Girl from Ipanema, ki je bila napisana leta 1962.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje