Kopiranje zvezdniškega videza je priljubljeno že od nekdaj. Zdaj je postalo še lažje. Foto: MMC RTV SLO
Kopiranje zvezdniškega videza je priljubljeno že od nekdaj. Zdaj je postalo še lažje. Foto: MMC RTV SLO
Asos deluje podobno kot boutiques.com. Foto: MMC RTV SLO

Prejšnji teden je Google ponudil boutiques.com, ki združuje dve zahodnjaški strasti - zvezdništvo in modo.
Pravzaprav gre za ogromen spletni nakupovalni center posameznih trgovin, a s prednostmi tehnologije brskalnika, tako da lahko ljudje iščejo oblačila po žanru, kroju, vzorcu, obliki in velikosti. Stranke bodo po besedah ustvarjalcev lahko vodile svoje lastne osebne butike s sestavljanjem seznamov svojih preferenc, sledenjem zvezdnikom in oblikovalcem ter s povezovanjem z "oblikovalci okusa".

Novo stran podpirajo zvezdnice, kot so Kelly Osbourne, Iman, Ashlee Simpson in Alexa Chung. A za zdaj je tista zvezda, katere slog so najbolj vzeli pod drobnogled in je najbolj zaželen, britanska igralka Carey Mulligan. Mulliganova podpira spletni butik skupaj s takimi imeni, kot so Anna Paquin, Ashley Olsen, Nicole Richie in Sarah Michelle Gellar.

Vse te ženske imajo zveste "sledilke" med bralkami tračarskih in modnih revij, ki si za zgled že dolgo ne jemljejo ekstravagantne visoke mode iz Vogua, ampak vsakodnevne, a modne zvezdniške oprave.

Morje izbir
Ciljno občinstvo nove strani je starostna skupina 13-34 let, po besedah ustvarjalcev predvsem ženske, ki se čutijo zasute z veliko količino izbir, ki jim jih ponujata tako visoka moda kot povprečna spletna stran z oblačili. Njihova logika je, da hočejo te potrošnice kupiti obleke, za katere vedo, da so modne. In zvezdniki so se že zdavnaj izkazali za vplivnejše pri ustvarjanju smernic kot pa oblikovalci in modeli.

Za tiste, ki niso dovolj inovativni ali modno samozavestni, bo boutiques.com predlagal različne kombinacije. "V modi je veliko izbir. Če je v trgovini, denimo, 500.000 izdelkov, to pomeni, da obstaja dobesedno na milijarde različnih kombinacij oprav, ki jih lahko sestavite s temi izdelki," meni Munjal Šah, Googlov direktor upravljanja izdelkov.

Zvezdniško, a dostopno
A kljub vsej svoji inovativnosti Google nima monopola nad spletno prodajo oblačil. Konec meseca naj bi izjemno uspešna londonska modna stran Asos ponudila še eno novo in drugačno stran, ki si želi postaviti na glavo način, na katerega kupci kupujejo in prodajajo obleke.
Asos je svoj multimilijonski posel začel s fotografijami zvezdnic, nato pa ob njih ponudil podobne (včasih celo iste), a cenejše oprave, s katerimi bi mlade ženske lahko kopirale videz.