"Modna industrija veliko prispeva k podnebnim in ekološkim izrednim razmeram, da ne omenjam njenega vpliva na nešteto delavcev in skupnosti, ki jih izkoriščajo po vsem svetu, da bi nekateri uživali v hitri modi, ki jo mnogi obravnavajo kot izdelke za enkratno uporabo," je podnebna aktivistka zapisala ob fotografiji naslovnice Voguea na družbenih omrežjih Twitter in Instagram.
Nekateri v industriji porabijo ogromno denarja za kampanje, s katerimi želijo ustvariti vtis, da so trajnostni, podnebno nevtralni in pravični. A gre skoraj vedno za t. i. greenwashing oziroma obliko trženja, pri kateri se javnost prepričuje, da so proizvodi, cilji in politike organizacije okolju prijazni, čeprav to niso, je opozorila v zapisu.
Mlada podnebna aktivistka je pri tem izrazila prepričanje, da v trenutnem svetu ni mogoče masovno proizvajati mode na trajnosten način. "To je tudi eden od razlogov, zakaj potrebujemo sistemske spremembe," je zapisala.
V intervjuju za modno revijo je povedala še, da že nekaj let ni kupila novih oblačil. "Nazadnje sem nekaj kupila pred tremi leti, in še to je bilo rabljeno. Preprosto si izposodim stvari od ljudi, ki jih poznam," je dejala.
V sporočilu za javnost so pri reviji poudarili, da se strinjajo z načeli Grete Thunberg glede trajnostnega načina življenja in varstva okolja. Oblačila, ki jih 18-letnica nosi na fotografijah, objavljenih v reviji, so bila ustvarjena iz trajnostnih in recikliranih materialov, so še zapisali.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje