Blagovna znamka Gucci je sopomenka za uspeh po vsem svetu. Foto: EPA
Blagovna znamka Gucci je sopomenka za uspeh po vsem svetu. Foto: EPA

Skupina Gucci je dosegla osupljivo, 20,3-odstotno rast prodaje, na 1,623 milijarde evrov. Iz PPR-a so sporočili, da je uspeh skupine Gucci prepričljiv in da potrjuje moč vseh blagovnih znamk pod njenim pokroviteljstvom, nadarjenost oblikovalcev in uspeh novih kolekcij. Uspeh skupine je razpršen po vseh geografskih območjih, ki jih pokriva.

Uspešno leto za vse znamke PPR-a
Med izjemno uspešnimi znamkami PPR-a je tudi Bottega Venetta, ki ji je prodaja zaradi širjenja prodajne mreže zrasla za kar 79 odstotkov. Yves Sant Laurent je dosegel 17-odstotno rast, saj so začeli svoje izdelke prodajati tudi v blagovnicah. Druge PPR-ove znamke - Balenciaga, Boucheron, Sergio Rossi, Bedat and Co, Stella McCartney in Alexander McQueen so skupaj dosegle 25-odstotni skok v prodaji, na 168 milijonov evrov.

Pri PPR-u menijo, da so te znamke pokazale "nadaljnje izboljšanje prodaje zaradi uspeha njihovih kolekcij in dobrega oblikovanja ciljnih skupin".