Za zdaj bodo to spremembo na spletni strani hm.com videli le švedski in nemški kupci, a v kratkem nameravajo to novost predstaviti tudi na drugih tržiščih. "Že februarja smo ponudbo na svoji spletni strani razširili na Švedskem, kjer lahko kupci že izbirajo med več znamkami, ki spadajo v skupino H&M, ponujamo pa tudi druge modne znamke, na primer Lee, Wrangler in Kangol," so sporočili iz podjetja.
Marca so ponudbo razširili tudi v Nemčiji, kmalu pa bodo spremembo opazili tudi kupci drugje po svetu.
Švedski velikan je pred dnevi napovedal, da začasno ustavlja poslovanje v Rusiji, ki je sicer njihovo šesto največje tržišče. Pojasnili so, da so "močno zaskrbljeni zaradi tragičnih dogodkov v Ukrajini" in da podpirajo "vse ljudi, ki trpijo".
Januarja je izvršna direktorica podjetja Helena Helmersson sporočila, da imajo za cilj do leta 2030 podvojiti prodajo, saj želijo od prihodnjega leta vsako leto prodati za 10–15 odstotkov več kot leto predtem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje