In za to obstaja dober razlog – dekleta, ki predstavljajo spodnje perilo švedskega modnega velikana, so namreč računalniško ustvarjena, pisanje švedskega časnika Aftonbladet povzema New York Times. To sicer pojasni nenavadno dejstvo, da so vse manekenke na fotografijah v povsem enaki drži in povsem istih oblin.
Da so v tokratni decembrski kampanji uporabili lutke, ki so jih nato s posebnim računalniškim programom "počlovečili", je za Aftonbladet priznal tudi tiskovni predstavnik trgovske verige H & M, Håcan Andersson.
Fotografirali so tudi prave ženske – a samo njihove glave
Ob tem je poudaril, da so za kampanjo fotografirali tudi ženske iz mesa in krvi, vendar samo zato, da so lahko uporabili njihove glave in jih "posadili" na vratove računalniško obdelanih fotografij lutk.
Andersson je pri tem še poudaril, da se za računalniško izdelano podobo niso odločili, ker bi želeli, da so manekenke videti popolnih mer, ampak zato, ker prodajajo spodnje perilo in ga pač morajo nekako predstaviti. "Ne gre za neke ideale ali razkazovanje popolnih teles ... to delamo, ker želimo nekako pokazati svoja oblačila," je še dejal in opomnil, da so tudi moški modeli za spodnje perilo "ustvarjeni" na isti način, in še enkrat zavrnil očitke o zavajanju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje