V Burberryjevih kolekcijah karo ne sme manjkati. Foto: EPA
V Burberryjevih kolekcijah karo ne sme manjkati. Foto: EPA
Blahnikovi čeveljci
Manolo Blahnik - prvo ime seksi čeveljcev. Foto: EPA
Domenico Dolce in Stefano Gabbana skupaj ustvarjata že 20 let. Foto: EPA

Christopherju Baileyju sledi Manolo Blahnik, ki se za del svoje slave lahko zahvali nanizanki Seks v mestu. Na tretje mesto sta se pri Forbsu uvrstila italijanska oblikovalca Domenico Dolce in Stefano Gabbana.

Drugi modni guruji v zmagovalni deseterici so Rei Kawakubo, oblikovalka pri Comme de Garcon, Karl Lagerfeld, Ralph Lauren, Isaac Mizrahi, Stefano Pilati, ki dela za modno hiši YSL, Miuccia Prada in John Varvatos.

"Nekatera imena so že dolgo z nami, druga pa so znana le tistim, ki jih moda zanima. Oblikovalce smo izbrali tudi zaradi njihove razumske ostrine ali pa zaradi pristopa k oblačenju, ki pooseblja ameriški način življenja. Torej udobnost, bolj športno oblačenje kot v Evropi, manjše razlike med oblačili za delo in prosti čas ter dnevnimi in večernimi oblačili," so povedali pri Forbsu.

Bailey je "krivec" za preporod Burberryja
Zmagovalec Christopher Bailey je v kategoriji za oblikovalca leta nominiran tudi za britanskega modnega oskarja.

Britanci se strinjajo, da je Bailey zaslužen za Burberryjev preporod, in danes naj bi celo psi v New Yorku nosili plašče z značilnim, že stoletje in pol starim Burberryjevem karom. 34-letnika je prva opazila Donna Karan, pet let pa je skupaj s Tomom Fordom ustvarjal za Gucci.

Hvala, Carrie!
Manolo Blahnik - njegov priimek je skoraj v vsaki epizodi Seksa v mestu izrekla modna obsedenka Carrie. Blahnikovi čeveljci z visokimi in ozkimi petami ženske razveseljujejo že od leta 1972.

Oblikovalec je prejel že številne modne nagrade, med desetimi najvplivnejšimi oblikovalci pa se lahko pohvali z največ omembami v tiskanih medijih.

D & G praznujeta 20-letnico
Dolce in Gabbana letos praznujeta okroglih 20 let ustvarjanja in počitka ne poznata.

Na policah je njuna dišava Sicily, njune kolekcije pa so vedno bolj čutne. Prisegata, da svoje modne znamke ne bosta nikoli prodala, kljub neprestanim ponudbam največjih modnih konzorcijev.