Johdži Jamamoto razume modo po svoje, menijo poznavalci. Foto: EPA
Johdži Jamamoto razume modo po svoje, menijo poznavalci. Foto: EPA
Kreacija Johdžija Jamamota
Japonski snovalec oblačil navdušuje predvsem ljubitelje nenavadnega. Foto: EPA

63-letni modni oblikovalec, ki s športno kolekcijo Y-3 sodeluje tudi z nemškim Adidasom, bo za podjetje Mandarina Duck oblikoval linijo torbic, potovalk in modnih potovalnih dodatkov.

Kolekcija se bo imenovala Y's Mandarina, prve japonsko-italijanske izdelke pa bo mogoče videti na modnih revijah v Milanu, Parizu, Antwerpnu, New Yorku in Tokiu spomladi leta 2007.

"Johdžijev 'genski zapis' bo zelo prepoznaven. Potovanja so že tako tema, ki jo Jamamoto pogosto vključuje v svoje kolekcije. Globalizacija in želja po potovanjih, ki jo čuti urbana družba, sta spodbudili in navdahnili Jamamota. Neverjetno se veseli tega sodelovanja," so povedali pri japonski modni hiši, kjer pričakujejo, da bo "potovalna moda" v prihodnjih letih postala še pomembnejša.

Izdelki Mandarine Duck s podpisom Jamamota bodo od 30 do 50 dražji, kot so sicer stvari, znamke Mandarina Duck, prodajali pa jih bodo v Jamamotovih butikih in trgovinah Mandarine Duck. "To je prvo takšno sodelovanje po 29 letih delovanja Mandarine Duck in za nas je to pomembna prelomnica," so zadovoljni tudi Italijani.