ve in modnih dodatkov prestižnih znamk, vam ponuja vpogled v to, kaj ta trenutek kupujejo drugi in od kod.
Naj gre za obleko znamke A. P. C., ki bo romala v newyorški Brooklyn, torbo See by Chloé za damo iz ruskega prostranstva, oprijete hlače znamke Acne za v londonski Camden ali Missonijev kaftan, ki ga bodo poslali v Mehiko - Net-à-Porter Live ve vse, vidi vse in tudi vse pove naprej.
To je v svetu sicer precej skrivnostne modne industrije prava mala revolucija, za velikega igralca, kot je Net-à-Porter, pa precej nenavadna poteza, ugotavljajo pri AFP-ju. Hkrati pa tudi prefinjen pospeševalec prodaje: tekmovalno spremljanje nakupov drugih namreč pri porabnikih vzbudi željo, da bi si tudi sami omislili določen kos, ali še bolje, kaj še boljšega (kar pogosto pomeni tudi dražjega). Nekako tako kot boj za zadnje kose na razprodajah v resničnem življenju (kot nasprotje od virtualnega).
Hkrati nova programska domislica nakupovalcem daje občutek skupnosti, saj ves čas veste, koliko ljudi si v istem trenutku ogleduje kose iz omenjene spletne trgovine. To orodje pa bo imelo prednosti tudi za tržnike in kupce na debelo, saj bodo lahko v realnem času sledili povpraševanju ...
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje