Po New Yorku in Londonu sledi modni teden v Milanu, kjer pričakujejo manj ulične in več visoke mode. Foto: Reuters
Po New Yorku in Londonu sledi modni teden v Milanu, kjer pričakujejo manj ulične in več visoke mode. Foto: Reuters

Teden mode v Londonu večinoma predstavi domače modne oblikovalce, znan pa je tudi, da daje priložnost mladim upom, ki na njem lahko pokažejo svojo nadarjenost.

Še vedno bodo ženske lahko posvečale veliko pozornosti svoji pričeski, saj zdaj ne bodo na glavi nosile le trakcev, ampak se v modo vračajo klobuki, velikokrat tudi s tančico, ki dodatno zakrije obraz in ga naredi skrivnostnega.

Topshop še vedno prisega na ulično modo, letos daje prednost rahlo bolj "zanemarjenemu" videzu, ki mu že sledi Katie Holmes, ki se po New Yorku že nekaj časa sprehaja v ponošenih in prevelikih Tomovih kavbojkah, ki si jih zaviha skoraj do kolen.

Nov modni krik so sončna očala, ki so že očarala slavne, saj so jih že opazili na Kate Hudson, Angelini Jolie in Drew Barrymore. Aviatorke, so bile priljubljene že v mladosti naših staršev, zdaj pa so ponovno uspešnica. Podjetje Ray Ban je zaslovelo po njihovi proizvodnji, zato jih nekateri imenujejo tudi rejbanke.

Modni kritiki najbolj pričakujejo kolekcijo Vivienne Westwood
Prvi dan so se predstavile modne znamke Topshop, PPQ, Ossie Clarke in Caroline Charles. V naslednjih petih dneh bodo ljubitelji visoke mode lahko videli kolekcije Vivienne Westwood, ki je letos prejela ogromno brezplačne reklame, saj je Carrie v filmu Seks v mestu za poročni dan oblekla prav njeno obleko, Paula Smitha, Juliena Macdonalda in Gilesa Deacona.

Modna znamka PPQ je svojo kolekcijo obogatila z rahlo futorističnimi oblačili in klobuki v znamenju 40. let, Ossie Clarke pa je po uspešnem lanskem prvencu na tednu mode že imela čast, da letos nastopi na njem na prvi dan. Največ zanimanja je požela modna kolekcija Topshop, ki je bila tudi najbolj pričakovana.