Zagoreli priletnik z jeklenim pogledom in "obrazom klasične filmske zvezde", kot piše CNN, je nesporno karizmatičen in se zna spogledovati s kamero.
Model je postal zaradi svoje vnukinje, špansko-nizozemske fotografinje Celine van Heel, ki ga je začela fotografirati pred tremi leti in mu tudi izbrala uporabniško ime "Španski kralj" za njegov Instagram.
V treh letih si je García-Caro pridobil več kot 45.000 sledilcev, bil je tudi obraz modnih kampanj za Zaro in Adidas ter je eden najstarejših manekenov stare celine. "Zna pozirati. Mislim, da je bil rojen s to veščino," je povedala van Heel po telefonu za CNN s Kanarskih otokov, kjer z dedkom snemata novo kampanjo. “Lahko ga oblečeš v kar koli, pa bo videti izjemno.”
García-Caro pravi, da se je počutil domače pred kamero že prvič, ko ga je vnukinja fotografirala. “Obžalujem samo, da nisem te kariere začel 20 let prej,” je pripomnil.
Ena najvpadljivejših podob "Španskega kralja" je zaokrožila po spletu lani, v sklopu kampanje za ameriško znamko oblačil za motoriste Schott NYC.
Van Heel je starega očeta fotografirala na retrokegljišču, v rdeči jakni okoli ramen, s palci za pasom in posvetljenimi prameni las, ki mu padajo čez obraz. “Pristop je vse," je fotografijo pospremil Schottov slogan. “Njegov videz, kako gleda v kamero – preprosto je, ampak ga resnično definira,” je povedala van Heel o omenjeni fotografiji.
Na drugih posnetkih omenjene kampanje García-Caro spogledljivo pozira z mladimi manekenkami.
Van Heel pravi, da je bil njen dedek med snemanjem izredno igriv, ko pa so kamere ugasnile, je kegljal. “Tako zelo zabavno je bilo. Vedno me preseneča,” je povedala.
Pandemija jima je odprla nova vrata
Fotografinja si je bila vedno blizu s starim očetom, a pravi, da se je njun odnos zares poglobil v času pandemičnih zaprtij spomladi leta 2020, ko je daljši čas bivala z njim in svojo babico v Španiji, da ne bi bila sama. V tistem času je delala kot izvršna asistentka za francosko modno revijo L’Officiel in ni nikdar delala kot fotografinja.
A ker so bili zaradi pandemičnih ukrepov obsojeni na štiri stene, je začela slogovno urejati dedka in ga fotografirati ter mu odprla Instagram. “Vedno je imel izjemen smisel za modo in slog. Ko je bil mlad, je že nosil modne dolge plašče kot Macklemore in aviatorke.”
García-Carro je živel številna življenja: delal je kot rančar v Argentini, lastnik restavracije v Urugvaju in nepremičninski agent v Španiji.
Kot model je svoj prvi uspeh dosegel z naslovnico za kitajsko izdajo revije L’Officiel leta 2020 in kmalu so začele deževati ponudbe. Tako je denimo z Zaro sodeloval pri kolekciji svilenih halj in pižam, za Zaro je oglaševal tudi kavbojke in sončna očala.
Poziranje mu je vlilo življenjsko energijo
Ker je videti precej mlajši od 91 let, se van Heel šali, da je njen dedek "sklenil pogodbo s hudičem", še posebej ker še vedno kadi in redno obiskuje solarij. García-Carro mladostni videz pripisuje novi karieri v poznem življenjskem obdobju, ta mu je dala "novo življenje in ogromno energije".
“Videti sem celo mlajši kot prej! Kar me najbolj zadovoljuje pri tem delu, je, da spoznavam mlade, se učim novih stvari in ostajam aktiven," je povedal. “Nočem posedati v svoji dnevni sobi in gledati, kako gre življenje mimo mene.”
Van Heel meni, da ima modna industrija danes posluh za dedkov videz in energijo, saj sprejema vse več starostnikov v manekenske vrste – Carmen Dell’Orefice, ki pri 91 letih velja za najstarejšo aktivno supermanekenko, se še vedno pojavlja na naslovnicah revij in na modnih brveh. Van Heel verjame, da je njen dedek popoln zgled za to, da je starost samo številka.
“Ko si star 70 ali 80 let, to ne pomeni, da je vašega življenja konec in da se moraš vesti kot osladna babica ter ne početi ničesar drugega. Počneš lahko kar koli, in to pri kateri koli starosti.”
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje