Profesionalno našobljena Kate v novi številki revije Vogue že predstavlja svojo kolekcijo za Topshop, ki bo na police trgovin prišla maja. Foto: Reuters
Profesionalno našobljena Kate v novi številki revije Vogue že predstavlja svojo kolekcijo za Topshop, ki bo na police trgovin prišla maja. Foto: Reuters
Kate Moss
Britanci že ugibajo, kako uspešna bo linija kreacij njihove stilske kraljice. Foto: Reuters

Če obleko nosi poleg Twiggy najslavnejša britanska manekenka vseh časov, in to na naslovnici britanskega Vogua, mora biti ta mali črni kos blaga res nekaj posebnega. Jo je oblikoval priznan modni oblikovalec, gre za visoko modo? Ne, od maja naprej jo dobite že za kakih 70 evrov v Topshopu.

Kate pozna zmagovalno formulo?
Čez nekaj tednov namreč v verigo trgovin londonske "kul" in poceni mode prihaja kolekcija s podpisom Kate Moss. Gre za še eno v dolgi vrsti sodelovanja modnih blagovnih znamk s slavnimi obrazi, a tokrat bo morda drugače, v International Herald Tribune ugiba Suzy Menkes. Mossova ima nedvomno smisel za slog, ki ga ni mogoče kupiti z denarjem, kar dokazujejo tudi njeni številni osvojeni naslovi najbolje oblečene zvezdnice. In če ji zanjo značilno mešanico glamurja in "rockerskega chica" uspe ujeti v kolekcijo za Topshop (in bodo kosi hitro pošli s polic prodajaln), bi to res lahko postala prava zgodba o uspehu za razvpito manekenko in živahnega šefa omenjene oblačilne verige Philipa Greena.

Mossova morda pozna zmagovalno formulo, seveda če se bo liniji za Topshop dovolj posvetila in našla čas zanjo med snemanji oglasov za Burberry, Versace, torbe Longchamp, šminke Rimmel, spodnje perilo Agent Provocateur ... Kot manekenka bi namreč morala vedeti, da ni pomembno samo, kakoso obleke videti na fotografijah, ampak tudi, kako jih občutimo navadni smrtniki, ki si želimo košček glamuroznih sanj, še piše Menkesova.

Minljivost zvezdniških kreacij
Do zdaj je zares uspelo Gwen Stefani, ki si je prislužila tako spoštovanje modne srenje kot navdušenje kupcev - njena modna linija L.A.M.B. jasno izraža njeno podobo, hkrati pa kaže, da je Gwen dejansko vpletena v postopek nastajanja oblačil. Beyoncé Knowles skupaj s svojo materjo sodeluje pri ustvarjanju oblačil za znamko House of Deréon, zaradi česar ima njena kolekcija dušo. Morda velja omeniti še Jennifer Lopez z znamko Sweetface, ki je nastala v sodelovanju z Andyjem Hilfigerjem. Druge zvezdniške linije so pozabljene kmalu po tem, ko pridejo na trg. Se bo Kate Moss še enkrat uspelo ustoličiti na vrhu seznama zvezdnic s smislom za slog?