Fatalna Angelina na naslovnici revije Vanity Fair. Foto:
Fatalna Angelina na naslovnici revije Vanity Fair. Foto:
kate Winslet
V bolj zapeljivi podobi kot smo je vajeni se je na naslovnici in številnih fotografijah znotraj revije pojavila Kate Winslet. Foto: Vanity Fair

Ne le da so te tri dame najbolj iskane, radi jih vidijo tako bralci kot uredniki. Ti imajo seveda popolnoma drugačne motive kot bralci, saj si z njihovimi obrazi želijo le zagotoviti boljšo prodajo. Mnogi pa so letos začudeni in se sprašujejo, kam je izginila Nicole Kidman, ki je vrsto let krasila številne naslovnice in tako prinašala denar revijam.

Razvrstitev drugje po svetu ni pretirano drugačna, vsaj ne kar se Angeline tiče. Ljudi pač zanima, ali sta se z Bradom razšla, če pričakujeta novega otroka, ali so si mediji nesoglasja v njuni zvezi le izmislili.

Kaj na Angelini ni zapeljivega?
Ko je Posh Spice krasila naslovnico revije Elle, je to postala najbolje prodajana številka te revije tistega leta. Tako se je revija Elle z Victorio prodala v 413. tisoč primerkih, revija z ameriško ljubljeno pevko countryja Carrie Underwood pa le v 253. tisoč primerkih.

Ko se je na naslovnici revije Vanity Fair pojavila Angelina Jolie, je to kupilo več kot milijon ljudi, medtem ko je dvakratna oskarjevka Hillary Swank na naslovnici pozirala v kopalkah, a je takrat revijo kupilo le nekaj več kot 27. tisoč primerkov.

Američani radi vidijo, da se jim iz kioskov smehlja tudi Lauren Conrad, ki je v Ameriki izredno priljubljena zaradi svojega resničnostnega šova, je pa tudi igralka in modna oblikovalka.

T. P.